مقالات

آینه تاشو برقی

آینه تاشو برقی خودرو

آیا خودروی شما دارای آپشن آینه تاشو برقی است؟ برای بستن آینه بغل خودرو باید بصورت دستی تنظیم آن را انجام دهید؟ تابحال برای شما پیش آمده که پس از برگشتن به محل پارک خودرو، اتومبیل خود را با آینه‌های شکسته ببینید؟ تاکنون پیش آمده که نتوانید از یک مسیر عبور کنید، تنها بدلیل اینکه آینه بغل‌ها بسته نمی‌شوند؟

در هر حالتی که ما یادآوری کردیم متاسفانه شما با یک مشکل واحد مواجه هستید و آن عدم تا شدن و یا بسته شدن خودکار آینه بغل است. شکستن آینه و یا دفرمه شدن تنظیمات آن برای هیچ راننده‌ای خوشایند نیست، بنابراین باید بفکر یک آپشن جدید برای خودروی خود باشیم. شما باید یک آینه تاشو برقی خریداری کنید.

آینه تاشو برقی انتخاب هوشمندانه یک راننده حرفه‌ای

آینه بغل تاشو برقی همان آپشن جدید و کاربردی و راحتیست که شما احتیاج دارید. ممکن است تصور کنید که از این آپشن خیلی استفاده نخواهید کرد و خرید و نصب آن بی‌مورد است، اما در نظر بگیرید که داشتن یک قابلیت مفید و استفاده از آن در یک شرایط سختی که کم پیش می‌آید بهتر از شکستن آینه بغل و آسیب رسیدن به درب خودروست.

آینه تاشو برقی یک آپشن یا قابلیت جانبی در خودروست

خیر آینه تاشو برقی برخلاف تصور عموم تنها یک آپشن جانبی برای خودروی شما نیست. اگر شما به نگهداری و ایمنی خودروی خود اهمیت می‌دهید بنابراین آینه تاشو برقی یک ضرورت برای اتومبیل شماست. خرید و نصب این محصول روی خودروها می‌تواند علاوه‌بر جنبه محصول جانبی بیشتر جنبه قابلیتی ضروری را در خودروی شما داشته باشد.

خرید آینه تاشو برقی

در ادامه قصد داریم به برخی از مزیت‌هایی که یک آینه تاشو برقی برای شما و بخصوص خودرویتان دارد اشاره کنیم:

مناسب برای مصرف کنندگان دائمی

اینجا منظور ما افراد یا راننده‌هایی هستند که هر روز چندبار از خودروی خود استفاده می‌کنند و درکل مدت زمان رانندگی آن‌ها در یک روز بیشتر از دیگران است. اما آینه تاشو برقی در این میان چه کمکی می‌کند؟

رانندگی طولانی مدت و چندباره در یک روز منجرب می‌شود که خیلی اوقات پس از پارک فراموش کنیم که آینه بغل را ببندیم و یا اینکه ممکن است محل‌های ترددمان تنگ و غیرقابل عبور با آینه باز باشند. بخصوص در کوچه‌های باریک و خیابان‌هایی که ترافیک بالایی دارند این آینه بغل است بیشتر در معرض آسیب قرار دارد. در محل‌های تنگ راننده امکان پیدا شده از خودرو را ندارد بنابراین بهترین راه حل آینه تاشو برقی است. با استفاده از این آپشن کاربردی به راحتی می‌توانید از داخل اتومبیل آینه بغل را جمع کنید و به خودرویتان هیچ آسیبی وارد نشود.

آینه تاشو برقی برای کسانی که در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنند

این دردسر اینروزهای بسیاری از مردمی است که خودروی شخصی و حتی تاکسی دارند. عبور از خیابان‌های شلوغ و افزایش تعداد راکب‌های موتوری خود دلیلی است برای بیشتر شدن تصادفات لحظه‌ای آسیب دیدن اطراف خودرو بویژه آینه بغل‌ها. بنابراین راهی نیست جز اینکه از معبرهای فرعی عبور کنیم.

در اینصورت کوچه‌های باریک نیز مشکل دیگری بوجود می‌آورند و آن گرفتن خودرو از اطراف است. اگر خودروی خود را به یک آینه تاشو برقی مجهز کنید، این دغدغتان برطرف می‌شود. کافیست در خودرو ریموت آینه بغل را بزنید و آن را ببندید، به همین راحتی می‌توانید از یک کوچه باریک هم عبور کنید و نگران شکستن آینه بغل خودرو نباشید.

اگر پارکینگ شما فضای کافی ندارد

دیگر مشکل همیشگی راننده‌ها نبود فضای کافی در پارکینگ جهت پارک خودرو است. بخصوص هنگام خارج کردن خودرو از پارکینگ این مشکل بیشتر ایجاد دردسر می‌کند. اگر پارکینگ منزل یا محل کارتان فضای کوچکی دارد چاره‌ای نیست و نمی‌توان آن را تغییر داد. اما اگر یک آینه تاشو برقی نصب کنید خیلی راحت در محل مورد نظرتان پارک می‌کنید.

برای پارک کردن و خروج خودرو کافیست آینه تاشو برقی را با استفاده از یک دکمه ببنید. پس از خروج از پارک نیز تنها با فشردن همان کلید آینه‌ها مجددا به حالت قبل برمی‌گردند. درضمن آینه بغل شاگرد نیز مانند آینه راننده اتومات عمل می‌کند، پس دیگر نیاز به پیاده شدن و تنظیم دستی نیست و این یعنی فضای بیشتر برای ورود و خروج.

در کنار خیابان پارک می‌کنید

اگر پارکینگ اختصاصی نداشته باشید و یا اینکه جای مناسبی پیدا نکرده باشید، پارک در شانه خیابان اجتناب‌ناپذیر، بنابراین خودرو ممکن است دچار سانحه شده و آینه بغل‌ها با برخورد خودروهای در حال عبور بشکند.

با نصب یک آینه تاشو برقی این دغدغه فکری شما برای همیشه برطرف می‌شود. اگر خودرو را کنار خیابان پارک کردید و از وضعیت آن بی‌اطلاع هستید، خاطر جمع باشید. چراکه آینه بغل تاشو بدون زدن کلید نیز عمل می‌کند. پس از خروجتان از خودرو و فعال کردن دزدگیر آینه‌ها اتوماتیک بسته می‌شوند.

آیا به نور حساس هستید؟

جالب است بدانید که بسیاری از موارد سوانح رانندگی مربوط به تابیدن نور بالای خودروهای پشتی به آینه جلو و بغل خودروهای رورویی است.

رانندگی در شب به اندازه کافی خطر دارد، حال با تابیدن نور ماشین عقبی دید راننده کورتر شده و امکان بروز تصادف افزایش پیدا می‌کند.

در این مواقع آینه تاشو برقی به کمک راننده خواهد آمد، شما می‌توانید حین رانندگی در شب تابیدن نور خودرو عقبی به چشمتان آینه بغل را بصورت اتومات ببندید و تمرکزتان را از دست ندهید.

این آپشن بخصوص بدرد کسانی می‌خورد که مجبورند در شب چند ساعت رانندگی کنند. با نصب این محصول روی خودروی خود هم از خودروی مراقبت کنید و هم ایمنی خودرو و خود را در جاده افزایش دهید.

قابلیت نصب روی تمام خودروها

ممکن است خودروی شما مدل قدیمی‌تری باشد و این آپشن را بصورت فابریکی نداشته باشد. اما نگران نباشید چراکه بیشتر خودروسازی‌ها برای انواع تولیدهای خود آینه تاشو برقی را بصورت آپشن مجزا تولید و عرضه می‌کنند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.