مقالات

جک برقی صندوق عقب‎‎

جک برقی صندوق عقب

امروز با پیشرفت تکنولوژی دیگر کسی علاقه ندارد برای انجام هر کاری به زحمت بیافتد. ضمن اینکه هرچه محصولات قابلیت‌های بیشتری داشته باشند. جذابتر می‌شوند و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. این موضوع درمورد خودروها هم صدق می‌کند. خودرویی که لوازم جانبی و تجهیزات کاربردی‌تر داشته باشد. بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. امروز قصد داریم در مورد جک برقی صندوق عقب خودرو صحبت کنیم.

به لطف تکنولوژی و پیاده‌سازی آن در تولید تجهیزات و لوازم جانبی خودرو. امروز دیگر رانندگی کردن و استفاده از بخش‌های مختلف آن برای هیچکس سخت نیست. تقریباً تمام قسمت‌های خودرو را می‌توان به تجهیزات اتوماتیک مجهز کرد. و استفاده از خودرو را راحتتر نمود. جک برقی صندوق عقب یکی از آپشن‌های خودرو است که استفاده از خودرو را راحتتر می‌کند.

جک برقی صندوق عقب چیست؟

تصور کنید بدون اینکه از خودرو پیاده شوید. و یا اینکه از سوئیچ صندوق عقب استفاده کنید. درب صندوق عقب بصورت کاملاٌ خودکار باز می‌شود. بنابراین حتی اگر دست پر هم باشید می‌توانید بدون دخالت دست درب صندوق عقب را باز و بسته کنید.

افزودن آپشن‌های جدید به خودروهای امروز سبب شده که ضمن افزایش جذابیت، راننده‌ها راحتی و ایمنی بیشتری تجربه کنند. یکی از آپشن‌های افزایش راحتی کاربر خودرو جک برقی صندوق عقب است. شما می‌توانید با نصب این محصول در خودرو . بدون پیاده شدن از آن و یا از فاصله چند متری خودرو درب صندوق عقب را باز کنید. البته نصب دقیق آن نیز بسیار مهم است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید و نصب مطمئن این محصول از خدمات شهراب آپشن استفاده کنید.

جک برقی صندوق عقب فابریکی

اگر خودروی شما یکی از خودروهای لوکس. همچون سانتافه، ساندرو و یا اسپورتیج است. لازم است بدانید باید حتماً محصول جک برقی صندوق عقب فابریکی را خریداری کنید. دلیل توصیه ما به خرید محصول فابریکی این است. که محصول دقیقاً مطابق به ویژگی‌های خودروی شما تولید می‌شود. و پس از نصب سبب بروز در اختلال عملکرد خودرو نمی‌شود.

این محصول با برخورداری از تجهیزات و اتصالات خاص خودروی شما درب صندوق عقب را متحرک می‌کند. و دیگر نیاز نیست از سوئیچ مکانیکی جهت باز و بسته کردن صندوق عقب استفاده کنید. البته اگر خودروی شما از مدل فاقد آپشن جک برقی صندوق عقب باشد. همچنان می‌توانید این محصول را در خودروی خود  داشته باشید.

در صورتی که خودروی شما از زمان تولید مجهز به این آپشن نباشد. ارائه دهنده خدمات نصب تجهیزات جانبی می‌تواند. با حداقل سیم کشی ممکن این محصول را در خودروی شما نصب کند. اما یادتان باشد که حتماً ابتدا متخصص اینکار را پیدا کنید.

نصب جک برقی صندوق

جک برقی صندوق عقب

نصب این محصول مزایای بسیاری برای راننده خودرو دارد. مهمترین آنها عبارتند از :

  • کاهش مصرف انرژی

در خودروهایی که این محصول بصورت فابریکی وجود دارد. سیم کشی محصول به کامپیوتر خودرو متصل است. ضمن اینکه عملکرد این آپشن با دیگر آپشن‌های خودرو درگیر می‌شود. و ممکن است در صورت اختلال دیگر عملکردها و قابلیت‌های خودرو نیز دچار مشکل شود. اما وقتی این محصول را بصورت مجزا نصب می‌کنید. ولتاژ خیلی قوی مصرف نمی‌شود . و با سیستم جک برقی صندوق عقب با استفاده از بردهای موجود در خودرو و برق 12 ولتی به خوبی عمل می‌کند.

  • فرآیند نصب آن آسان است.

وقتی این محصول را روی خودرو نصب می‌کنید. دیگر نیاز نیست یک آپشن جدید دیگر جهت متحرک کردن درب صندوق عقب بیافزایید. حتی فیش‌های این محصول با فیش‌های داخلی خودرو سازگار است. و نصب آن کمترین زمان ممکن را به خود اختصاص می‌دهد.

نصب جک صندوق

  • دارای سیستم ایمنی است.

جک برقی صندوق عقب قابلیت تشخیص مانع دارد. اگر محصول جک برقی که انتخاب کردید بروز باشد. این قابلیت را دارند. که هنگام باز و بسته شدن مانع را تشخیص دهد. این محصول دارای سنسور تشخیص مانع است. بعنوان مثال اگر هنگام بسته شدن درب صندوق عقب جسمی مابین درب صندوق عقب قرار بگیرد. جک متوقف شده . و از بسته شدن کامل ممانعت می‌کند.

  • قابلیت تنظیم دارد.

یکی دیگر از مزایای نصب جک برقی صندوق عقب خودرو قابلیت تنظیم آن است. شما می‌توانید هنگام نصب محصول از ارائه دهنده خدمات نصب بخواهید. که سرعت باز و بسته شدن آن را تنظیم کند. حتی میزان باز شدن درب صندوق عقب نیز قابل تنظیم است.

کاربرد جک برقی صندوق عقب

  • ایمنی خودرو را افزایش می‌دهد، چون قابلیت هشدار وجود مانع دارد.
  • نصب آن بسیار سریع و آسان انجام می‌گیرد.
  • بدون استفاده از کلید و دست درب صندوق باز می‌شود.
  • در صورتی که درب صندوق عقب باز باشد به راننده هشدار می‌دهد.
  • هیچ اختلالی در عملکرد کلیدهای فابریکی صندوق عقب ایجاد نمی‌کند.
  • میزان باز و بسته شدن درب صندوق را قابل کنترل می‌کند.

جک برقی صندوق عقب چگونه عمل می‌کند؟

برای استفاده از آپشن جک صندوق خودرو دیگر نیاز نیست. از سوئیچ مکانیکی و یا اهرم صندوق عقب داخل خودرو استفاده کنید. به دو صورت می‌توانید درب صندوق عقب را باز نمایید. یا از ریموت کنترل استفاده کنید و یا اینکه از پا!

بله، حتی اگر دست‌های شما پر است. و قادر به استفاده از ریموت کنترل نیستید. می‌توانید از پای خود برای باز کردن درب صندوق عقب استفاده کنید. کافیست سوئیچ داخل جیب شما باشد. در چنین وضعیتی فقط باید به درب صندوق عقب نزدیک شوید. و پای خود را زیر محلی که سنسور نصب شده چند ثانیه نگهدارید. در کمترین زمان ممکن درب صندوق عقب بصورت اتوماتیک باز می‌شود.

قیمت جک برقی صندوق عقب

جک برقی صندوق عقب از جمله پرفروش‌ترین تجهیزات جانبی خودرو بشمار می‌رود. این محصول بدلیل استقبال گسترده توسط برندهای متعددی تولید و عرضه می‌شود. با توجه به تکنولوژی بکار رفته در محصول، قابلیت‌هایی که دارد. برخورداری آن از سنسور تشخیص مانع. قابلیت کنترل و تنظیم و فاکتورهای دیگر قیمت آن متفاوت خواهد بود. بنابراین برای خرید این محصول بهتر است حتماً اطلاعات کافی را از طریق نمایندگی‌های فروش مجاز کسب کنید.

نصب جک برقی صندوق عقب

جک برقی صندوق عقب یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات جانبی هر خودرو. بخصوص خودروهای لوکس بشمار می‌رود. شما می‌توانید با افزودن این آپشن به خودروی خودرو سهولت استفاده از خودرو را افزایش دهید. و دیگر برای کنترل درب صندوق عقب نیازی به کلید داخلی خودرو یا سوئیچ مکانیکی نخواهید داشت.

چون عملکرد این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. توصیه می‌کنیم نصب آن را به متخصصین مرکز فروش و نصب شهراب آپشن که در زمینه فروش و خدمات نصب آپشن‌های فابریکی خودروهای جدید . همچون سانتافه، ساندرو و … فعالیت دارند بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.