مقالات

کیت آینه تاشو برقی سراتو

آینه سراتو

کیت آینه تاشو برقی سراتو

کیت آینه تاشو برقی سراتو محصول جدیدی است که برای خودروهای سراتو طراحی شده است. حتما برای شما نیز پیش آمده که هنگام رانندگی به دلیل کم بودن مسیر عبور و مرور خودروها نیاز داشتید آینه بغل را ببندید، یا اینکه خواستید پارک کنید اما فضای کافی برای پارک پیدا نکردید چراکه آینه بغل امکان بسته شدن اتومات نداشته است. این مشکل را می‌توانید با در اختیار داشتن کیت آینه تاشو برقی سراتو برطرف کنید.

آینه تاشو برقی سراتو:

محصول جدیدی که به شما معرفی می‌کنیم یکی از آپشن‌های خودروی سراتو است که به صورت فابریک بر روی خودروی سراتو نصب می‌شود و راننده به راننده خود در رانندگی و پارک خودرو فضای بیشتر و عملکرد بهتری می‌دهد. مزیت آپشن کیت آینه تاشو برقی سراتو این است که همراه با کلید فابریک قابل تنظیم، بستن و باز کردن است. 

این کلید دقیقا داخل آینه تاشو خودرو سراتو نصب می‌شود  و به راننده این امکان را می‌دهد تا بدون خروج از خودرو و یا تنظیم آینه بغل از شیشه آن را تنها با استفاده از ریموت داخلی که در خودرو نصب می‌شود تنظیم نماید.

چگونه می‌توانیم از آینه کیت آینه تاشو برقی سراتو استفاده کنیم؟

در صورتی که در حال عبور از  مسیر یا خیابانی با عرض کم باشید و یا اینکه قصد خروج از پارکینگ را داشته باشید، مجبورید که آینه‌های خودرو را جمع کنید که اگر اتومات و برقی نباشد این کمی وقت را هدر می‌دهد. با استفاده از کیت آینه تاشو برقی سراتو به راحتی از داخل خودروی خود می‌توانید آینه‌های خودرو را ببندید و بعد از عبور از معبر تنگ نیز می‌توانید به همان صورت تنها با استفاده از ریموت کنترل آینه را به حالت اول برگردانید.

با این محصول می‌توانیم در وضعیت آینه تغییر ایجاد کنیم؟

یکی از مزیت‌هایی که نصب و استفاده از کیت آینه تاشو برقی سراتو برای راننده دارد این است که احتمال دارد شما در شرایط متفاوت نیاز به تغییر وضعیت آینه بغل داشته باشید تا خودروها و موانع پشت سر خودروی سراتو را کنترل کنید. شما در اینصور بدون پایین آوردن شیشه خودرو و یا پیاده شدن از خودرو می‌توانید با همین کلید کنترل حالت آینه را تغییر دهید.

بدون دخالت راننده عمل می‌کند:

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول عملکرد هوشمندانه آن است. هنگامی که شما درب خودرو را باز کنید و قصد روشن کردن خودرو را داشته باشید، نیازی نیست از ریموت کنترل آینه بغل استفاده کنید. سیستم کیت آینه تاشو برقی سراتو به صورت طراحی شده که به محض باز کردن درب‌ها آینه بغل‌ها نیز باز می‌شوند.

بدون دخالت دست بسته می‌شود:

همانطور که هنگام ورود راننده آینه بغل‌ها باز می‌شوند، در صورتی که خودرو را خاموش و قصد خروج داشته باشید نیز بصورت خودکار آینه‌های بغل بسته می‌شوند.

نکاتی که باید درباره آینه تاشو برقی سراتو بدانید:

  • کیت آینه تاشو برقی سراتو کاملا مشابه محصول فابریک است و با نمونه فابریک هیچگونه تفاوتی در عملکرد و ویژگی‌های فنی ندارد.
  • این محصول از سیستم سیم کشی مهندسی شده و کاملا سازگار با سیستم برقی اصلی خودرو تهیه شده است.
  • هنگام استفاده از این محصول هیچگونه تداخلی در عملکرد سیستم امنیتی خودرو سراتو بوجود نمی‌آید.
  • نیاز به هربار استفاده از ریموت را با عملکرد خودکار و باز شدن آینه بغل پس از باز کردن درب اتومبیل برطرف می‌کند.
  • بسته شدن آینه بغل خودرو بصورت اتومات پس از خروج و بستن درب خودرو.
آینه تاشو خودرو

استفاده از کیت آینه تاشو برقی سراتو چه مزیت‌هایی برای راننده دارد؟

  • قابل نصب با کیت و سیم کشی فابریک.
  • می‌توانید در فضای کوچک پارک کنید.
  • با ریموت کنترل بصورت خودکار آینه را باز و بسته کنید.
  • پارک خودرو نزدیک دیوار بدون ضرب خوردن آینه بغل ممکن می‌شود.
  • می‌توانید به راحتی از خیابان‌ها و معبرهای کوچک مانند پارکینگ ساختمان عبور کنید.
  • به صورت خودکار آینه را پس از هر بار خاموش و روشن شدن تنظیم می‌کند.
  • در صورتیکه بازتاب نور خودروهای پشت سر شما زیاد باشد بصورت خودکار آینه را جمع می‌کند.
  • با استفاده از این محصول می‌توانید عمر آینه بغل‌ها را افزایش دهید و احتمال ضربه خوردن و شکستن آینه بغل‌های سراتو را کاهش دهید.

خرید مطمئن و نصب آسان:

این آپشن بصورت پکیج فابریک عرضه و بفروش می‌رسد. برای نصب محصول نصاب متخصص و یا نمایندگی خود مسئولیت نصب را برعهده می‌گیرند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.