مقالات

گرمکن صندلی پرادو

گرمکن صندلی پرادو

لوازم جانبی پرادو

ورود به خودرو سرد و از آن بدتر نشستن روی صندلی سرد در روزهای زمستانی چندان خوشایند نیست و به ناچار باید حتما برای مدت طولانی سیستم گرمایشی خودرو را که انرژی زیادی را نیز هدر می‌دهد روشن بگذاریم. حتما این اتفاق برای شما که خودروی پرادو دارید نیز بارها افتاده، بخصوص ساعات اول روز.پس با گرمکن صندلی پرادو آشنا شوید. 

با خرید آپشن جدیدی که برای خودروی پرادو طراحی و تولید شده است می‌توانید از این پس بدون دغدغه سردی صندلی‌ها وارد خودروی خود شوید. صندلی گرمکن پرادو آپشن مدرنی و کاربردیست که امروز بصورت فابریک در خودروهای پرادو نصب می‌شود. اما اگر خودروی پرادو دارید و فاقد صندلی گرمکن است نگران نباشید، شما می‌توانید این محصول را جداگانه خریداری نمایید.

صندلی گرمکن پرادو چیست؟

صندلی گرمکن پرادو قابلیت یا آپشن تازه‌ای است که همراه با تولیدات جدید پرادو وارد بازار شده است. این سیستم کاملا اتوماتیک عمل می‌کند و می‌تواند جایگزین خوبی بجای سیستم گرمایشی خودرو باشد، بنابراین برای گرم کردن صندلی راننده یا سرنشینان دیگر نیازی به روشن کردن بخاری خودرو نخواهیم داشت.

این محصول بیشتر یکی از امکانات رفاهی و راحتی خودروی لوکس شما بشمار می‌رود و رضایت سرنشینان و راننده از خودرو را درپی دارد، به همین دلیل است که در خودروهای سری جدید پرادو این محصول بصورت فابریکی نصب شده است. شما می‌توانید نمونه فابریکی آن را تهیه و در صندلی خودروی خود نصب نمایید.

گرمکن صندلی پرادو دارای پد و روکش گرمکن، سیستم المنت برای انتشار انرژی حرارتی و سیم کشی جهت انتقال انرژی جهت فعال شدن محصول است. با اتصال سیم کشی گرمکن صندلی پرادو به سیم کشی خودرو پرادو این محصول به صورت خودکار عمل خواهد کرد.

گرمکن صندلی پرادو

نصب گرمکن صندلی 

قابل نصب در صندلی‌های جلو و عقب

این محصول قابلیت نصب در صندلی‌ها جلو و عقب را دارد. برخلاف نمونه‌ها اولیه که تنها قابل نصب بر روی صندلی راننده و کمک راننده بودند، می‌توانید صنندلی گرمکن پرادو را در صندلی‌های عقب نیز نصب و استفاده کنید.

آیا صندلی بیش از حد گرم می‌شود؟

از جمله ویژگی‌های مثبت به این محصول می‌توان به قابلیت کنترل گرمای آن اشاره کرد. این گرمکن صندلی برای اینکه از افزایش حرارت کنترل نشده در صندلی‌ها جلوگیری کند، دارای ترموستات نیز هست.

پس از افزایش حرارت ترموستات بصورت خودکار عمل کرده و سیستم حرارتی را متوقف می‌کند. پس از روشن کردن صندلی گرمکن نیازی نیست شما آن را کنترل و تنظیم نمایید بنابراین با افزایش دما سیستم خاموش می‌شود. بنابراین امکان بروز آتش‌سوزی و تخریب روکش صندلی وجود نخواهد داشت.

ویژگی گرمکن صندلی پرادو

نیازی به تنظیم مجدد نیست؟

خیر پس از یکبار روشن و خاموش شدن خودکار جریان گرما، درصورتی که صندلی رو به سردی برود مجددا ترموستات فعال شده و جریان حرارتی برقرار می‌شود.

عدم تداخل در سیستم سیم کشی خودرو:

سیم‌کشی این محصول کاملا مطابق با استاندارد‌های سیستم سیم کشی خودروی پرادو تهیه شده و پس از نصب و اتصال سیم کشی خودروی پرادو هیچگونه خللی در عملکرد سیم‌کشی خودرو بوجود نیاورده و کاملا با آن سازگار است.

دارای المنت گرمایشی پشتی:

علاوه‌بر نشمین صندلی المنت‌های موجود در زیر روکش صندلی گرمکن تا بخش پشتی ادامه پیدا کرده است. بنابراین پس از روشن کردن سیستم علاوه‌بر نشیمن صندلی پشتی آن نیز گرم خواهد شد. برای کم یا زیاد کردن حرارت شما می‌توانید از کلید فابریکی که به سیم‌کشی محصول متصل است استفاده کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.