مقالات

بهترین ضبط ماشین سال کدام است؟

بهترین ضبط ماشین

بهترین ضبط ماشین 2019

امروز قصد داریم در مورد بهترین ضبط ماشین صحبت کنیم. سیستم صوتی یکی از مهمترین بخش­های یک خودرو محسوب می­شود. گوش دادن به موسیقی، کتاب­های صوتی، رادیو و غیره با استفاده از سیستم صوتی امکانپذیر است. تمام خودروهای تولید شده در دنیا به صورت پیش فرض دارای یم سیستم صوتی می­باشند که این سیستم در خودروهای تولید خارج از کشور قوی­تر و حرفه­ای تر می­باشد. در ایران نیز خودروهای تولید شده دارای سیستم صوتی پیش فرض هستند که بسیاری از افراد تمایل دارند این سیستم را با انواع حرفه­ای تر آن تعویض نمایند. برای انتخاب سیستم صوتی ماشین معیارهای متفاوتی وجود دارد که اولویت آنها برای هر شخص متفاوت است. معیارهایی همچون برند و مدل­های مختلف ضبط ماشین، کیفیت صدا، قابلیت اتصال به انواع سیستم های اندروید و آی او اس، دارای سیستم رادیویی قوی، امکان اتصال صفحه تصویری به آن، قابلیت اجرای انواع فایل­ها و … .

در این مطلب سعی داریم بهترین ضبط ماشین را که در سال 2019 توسط کاربران انتخاب شده­اند و پرطرفدار هستند به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر قصد خرید و یا تعویض سیستم صوتی ماشین خود را دارید توصیه می­کنیم مطلب زیر را به صورت کامل مطالعه فرمایید.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع ضبط خودرو می‌توانید با شهراب آپشن با شماره ۰۹۱۲۶۲۳۹۸۹۰ تماس بگیرید.

بهترین ضبط پایونیر ماشین

ضبط پایونیر Pioneer AVH-4200NEX Receiver

افردی که به موسیقی علاقه بسیاری دارند این نوع ضبط را به خوبی می­شناسند. این ضبط به قدری کیفیت صدای بالایی دارد که نیاز شما به حضور در کنسرت را به صورت کامل رفع می­کند. این نوع ضبط دارای یک صفحه نمایش هفت اینچی است که با انواع فایل­های موسیقی و گوشی­های هوشمند سازگار است. این نوع ضبط قادر به اجرا گردن انواع فایل­های صوتی  FLAC، MP3، WMA، AAC، MPEG-1، MPEG-2، MPEG-4، AVI،  DivX و WMV  می­باشد. این ضبط با انواع گوشی­های اندورید و آی او اس سازگار بوده و تمامی فایل­های شما را اجرا می­کند. این نوع ضبط از هر جهت یک انتخاب ایده‌­آل است.

 

ضبط جی وی سی JVC 6.8” Android Auto/Apple CarPlay Digital Media Receiver

ضبطی فوق العاده برای افرادی که دیوانه موسیقی و صدای بلندگوی با کیفیت هستند. این ضبط با صفحه نمایش 6.8 اینچی، رابط لمسی رنگی و طراحی هوشمندانه هر شخصی را به وجد می آورد. این ضبط با گیرنده دوبل به شما امکان می­دهد تنظیمات مختلفی از تنظیمات صوتی، ساب ووفر و EQW را انجام داده و ذخیره کنید. این نوع ضبط دارای کیفیت صدای دیجیتال پیشرفته K2 با فرکانس بالا و کیفیتی باورد نکردنی است. این دستگاه قابلیت یکپارچه سازی کامل گوشی های هوشمند را دارد، بنابراین شما می توانید همه چیز را از Yelp با  TripAdvisor بدون نیاز به نگاه کردن به گوشی خود ببینید. نصب این نوع ضبط بسیار آسان بوده و امکان سفارشی سازی کامل را دارد و دارای یک سال گارانتی سازنده می­باشد.

ضبط پایونیر Pioneer DEH-X6900BT

این نوع ضبط مخصوص افرادی است که قصد دارند با کمترین بودجه یک سیستم صوتی مناسب برای خودرو خود خریداری کنند. این ضبط دارای یک صفحه نمایش چند قسمته است که با نور پس زمینه LED به شما امکان سفارشی­سازی رنگ دوگانه و شخصی سازی رنگ­های روی صفحه نمایش را می­دهد. بلوتوث Pioneer به شما خبر می­دهد که خودروی شما برای حرکت آماده است یا نه. همچنین از همین طریق امکان برقرای تماس­های به صورت بی سیم را از طریق بلندگوهای خودرو برای شما امکانپذیر می­سازد. این ضبط دارای یک ورودی USB و یک ورودی AUX را دارد. همچنین برای افزایش کیفیت صدا دارای یک اکولایزر پنج باندی EQ است که جهت افزایش کارایی صوتی از طریق لینک مستقیم به Spotify از طریق واحد Pioneer و گوشی هوشمند  متصل می­شود. این نوع ضبط بهترین ضبط با کمترین بودجه است.

ضبط جی وی سی JVC KW-V130BT

یک ضبط بسیار شیک و مدرن با ظاهری فوق العاده است. این ضبط دارای صفه نمایش 6.2 اینچی است که امکان جدا شدن از پنل را دارد و جزء مزیت­های ضبط محسوب می­شود. این صفحه نمایش دارای 17 زبان است و می­توانید پایانه های جلو و عقب ساب ووفر خودرا برای ایجاد یک صدای با کیفیت تنظیم کنید. با استفاده از بلوتوث می­توان تماس­های صوتی را انجام داد و کاربران گوشی­های آی او اس می­توانند از حالت Siri Eyes Free Mode  استفاده کنند. این دستگاه دارای یک اسلات کارت حافظه، جک AUX و یک ورودی USB است و گزینه­ای برای کنترل از راه دور فراهم می­سازد. این ضبط دارای بهترین نوع طراحی است.

بهترین ضبط ماشین JVC

ضبط باس BOSS Audio BV9358B

این ضبط دارای تعدادی زیادی آپشن جهت پخش موسیقی دیجیتال دارد و صفحه نمایش 6.2 اینچی دیجیتال بسیار مناسبی دارد. اگر تمایل دارید مطمئن شوید که همیشه به رسانه های مورد علاقه خود دسترسی دارید، فیلم ها را از طریق پخش کننده دی وی دی تماشا کنید ، موسیقی را از سی دی ها گوش کنید ، رادیو AM / FM یا گوشی های هوشمند، که به صورت همزمان از طریق پورت USB شارژ می شود. این ضبط نیز مانند ضبط­های قبلی امکان برقرای تماس­های صوتی را از طریق بلوتوث را فراهم می­کند و قابلیت ارتقاء به مدل­های بالاتر با ترکیب­های مختلف از بلوتوث و یک دوربین عقب را دارد. این ضبط دارای صدای فوق العاده با تنظیمات فیدر،باس و تراز با یک اکولایزر داخلی است که می­توان با استفاده از کنترل از راه دور در داخل و یا خارج خودرو کنترل شود. این ضبط دارای بهترین صفحه لمسی است.

 

ضبط سونی Sony 6.4” Android Auto In-Dash Receiver

سونی یکی از برندهای معتبر در زمینه ضبط خودرو است که محصولات این برند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. این ضبط با واحد استریو 6.4 اینچی بلوتوث خود می­تواند تجریه شنیدن موزیک لذت بخش را با بهترین کیفیت برای شما ایجاد کند. گیرنده in-dash این ضبط دارای یک صفحه نمایشی لمسی بزرگ و روشن با شماره چرخشی ارگونومیک است که کار کردن با آن بسیار ساده و آسان است. این ضبط دارای صدای استریو با قابلیت کنترل تنظیمات صداهای پیچیده است که قابل تنظیم در داشبورد است. این ضبط بهترین و بیشتری سازگاری را با سیستم عامل اندروید دارد.

 

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع ضبط خودرو می‌توانید با شهراب آپشن با شماره ۰۹۱۲۶۲۳۹۸۹۰ تماس بگیرید.

۲۳ thoughts on “بهترین ضبط ماشین سال کدام است؟

  1. علوی گفت:

    سلام
    من در زمینه تولید محتوی ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنم
    همیشه و همیشه و همیشه
    یادتون باشه که یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه عنوان مطالبتونه
    اگه عنوان مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
    ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست

  2. نریمان افرایی گفت:

    ضبط خودرو امیننس مدل EM-9604

  3. پرهام گفت:

    فقط سونی

  4. راما گفت:

    ضبط ماشین پایونیر مدل MVH

  5. izle گفت:

    ضبط ماشین سونی DSX

  6. سالار نقیبی گفت:

    ضبط ماشین مارشال مدل ME-1805

  7. car gram گفت:

    پایونیر

  8. صادقی گفت:

    پایونیر بهترینه

  9. عماد گفت:

    همه این ضبط ماشین توی ایران هست؟

  10. خودروسازان گفت:

    پایونیر مدل SPH-C10BT

  11. صمد گفت:

    پایونیر MVH

  12. باقری گفت:

    کنکورد پلاس KD-U3500

  13. رخشا گفت:

    پایونیر مدل IR22-P

  14. ناشناس گفت:

    برای ماشین دنا لطفا راهنمایی کنید

  15. نوین گفت:

    پایونیر بهترینه

  16. علیرضا گفت:

    برای لکسوس چه ضبطی مناسبه؟

  17. احمد گفت:

    سونی DSX-A110U

  18. ارجمند گفت:

    پایونیذ مدل DEH-S2250UL

  19. mp3 گفت:

    دمت گرم داداش

  20. رها محمدی گفت:

    بهترین ضبط ماشین تلفن همراهتان را می‌توانید با انتخاب یک دستگاه با کیفیت و مطابق با نیازهایتان بدست آورید. در انتخاب ضبط ماشین تلفن همراه، به موارد مهمی مانند کیفیت صدا، حافظه ذخیره سازی، قابلیت های جانبی و قیمت دقت کنید. با تحقیق و مقایسه گزینه ها، می توانید انتخاب درستی داشته باشید.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.