مقالات

جلو پنجره سانتافه ای توسان

جلو پنجره سانتافه

جلو پنجره سانتافه ای توسان محصول و آپشن جدیدی است که شما می‌توانید برای خودروی سانتافه یا توسان خود تهیه و نصب نمایید. به نظر شما لزوم استفاده از جلو پنجره خودرو چیست؟ آیا این محصول تنها جنبه زیبایی دارد و بخشی از تبلیغ برای جذب افراد به برند و آرم خودرو محسوب می‌شود؟ در غیراینصورت جلو پنجره سانتافه‌ ای توسان چه کاربردهایی برای خودروی شما خواهد داشت؟

جلو پنجره سانتافه‌ ای توسان

حتما شبکه‌ای که زیر کاپوت و دقیقا مقابل رادیاتور خودرو قرار دارد را دیده‌اید. به این پنجره‌ شبکه‌ای که در طرح و اشکال متفاوت در خودروهای دیگر نیز وجود دارد جلوپنجره می‌گویند. جلو پنجره سانتافه‌ای بصورت فابریک روی خودروهای جدید از جمله توسان نصب شده است، اما اگر این قطعه در خودروی شما از ابتدا نبوده می‌توانید نمونه فابریکی آن را حالا خریداری و نصب نمایید.

جنس جلو پنجره سانتافه ای توسان

محصول مورد نظر شما از متریال‌های بسیار سبک ساخته شده و هیچگونه بار اضافی یا فشار به جلوی خودرو وارد نمی‌کند. جلو پنجره‌ها معمولا از موادی همچون بسپاری تولید می‌شوند.

جلو پنجره سانتافه‌ ای توسان چه کاربردی دارد؟

برای اینکه رادیاتور به صورت طبیعی کار کند و یا به اصطلاح گرمای زیادی در آن ایجاد نشود باید تهویه مناسب نیز داشته باشد. جلو پنجره به عبور حرارت و هوا از رادیاتور و بالعکس کمک می‌کند. در واقع جلو پنجره سبب می‌شود که رادیاتور همیشه خنک بماند و پس از خاموش کردن خودرو نیز قطع مسیر برای خروج حرارت داشته باشد.

نصب جلو پنجره سانتافه ای توسان

نصب جلو پنجره سانتافه‌ ای توسان

  • مراقبت و افزایش طول عمر رادیاتور:

حتما می‌دانید که گرمای بیش از حد چه صدماتی به رادیاتور  خودروی شما وارد می‌کند، بنابراین باید حتما پنجره یا شبکه‌ای با دریچه‌های مناسب زیر کاپوت نصب شده باشد تا از این طریق گرما به رادیاتور فشار وارد نکند.

شبکه یا جلو پنجره سبب سریعتر خنک شدن موتور و بویژه رادیاتور خودرو خواهد شد، در غیراینصورت رادیاتور به احتمال زیاد در گرما جوش می‌آورد.

با وجود روزنه‌های کافی در جلو پنجره سانتافه‌ای توسان هوا مستقیما به رادیاتور وارد می‌شود و از جوش آمدن آب موجود در رادیاتور جلوگیری می‌کند.

  • افزایش جذابیت خودروی شما:

حتما دیدید که خودروهای متفاوت جلوپنجره یا شبکه متفاوتی به لحاظ شکل و طراحی دارند. این تمایز در طرح جلو پنجره سبب می‌شود که سبک خودرو یا برندی که استفاده می‌کنید شناخته شود. جالب است بدانید که علاوه بر آرم خودرو جلو پنجره و زیبایی آن تاثیر فوق‌العاده‌ای در جلب نظر بسیاری از افرادی دارد که می‌خواهند خرید خودرو انجام دهند.

  • افزایش سطح مراقبت و ایمنی خودروی توسان:

رادیاتور یکی از قطعات حساس هر خودرویی محسوب می‌شود، بنابراین با کوچکترین آسیب می‌تواند خلل بزرگتری در خودرو بوجود بیاورد. از این روی برای مراقبت و افزایش ایمنی رادیاتور در برابر سوانح جاده‌ای، تصادف با اجسام بخصوص اجسام تیز نصب جلو پنجره یکی امر ضروری برای شما خواهد بود.

جلو پنجره فشار ناشی از برخورد جلوی خودرو به اجسام را کاهش می‌دهد، بنابراین رادیاتور در تصادف آسیب کمتری خواهد دید.

  • قفل کاپوت ایمن‌تر می‌شود:

دیگری دلیل ضرورت خرید و نصب جلو پنجره این است که شما با نصب این قطعه دسترسی به قفل کاپوت را برای سارق غیرممکن می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.