مقالات

پاور ویندوز لندکروز

نصب پاور ویندوز

امنیت و مراقبت از تجهیزات و امکانات خودروی لوکسی همچون لندکروز خیلی مهم است. با استفاده از آپشن جدیدی که برای خودروی‌های لوکس همچون لندکروز طراحی و تولید شده است، می‌توانید دغدغه در امان بودن خودرو را از ذهن دور کنید؟ پاور ویندوز محصولی است که خودروی شما را در مقابل ترفندهای سارقین ایمن می‌کند. همراه ما باشید تا با این محصول جدید آشنا شوید:

پاور ویندوز

حتما روزی هم برای شما پیش آمده که خودرو را ترک کرده باشید، اما فراموش کرده باشید که شیشه‌ها را بالا بکشید. پاور ویندوز قرار است با فناوری هوشمند و اتوماتیکی که دارد، این دغدغه را به طور کامل برطرف کند. پاور ویندوز به صورت کلی سیستمی است تشکیل شده از قطعات الکترونیکی و مکانیکی که بصورت خودکار بعد از ترک خودرو توسط راننده شیشه‌ها را می‌بندد. ممکن است شما کودکی در ماشین داشته باشید، یا سرنشین بی دقتی که فراموش کرده شیشه را بالا بکشد. با نصب پاور ویندوز این مشکل مرتفع می‌شود.

مزیت پاور ویندوز لندکروز
  • بسته شدن خودکار شیشه‌ها پس از فعالسازی ریموت دزدگیر.
  • عدم بسته شدن شیشه درصورت وجود مانع.
  • عدم دسترسی سارقین به داخل خودرو.
  • امکان کنترل از راه دور در نمونه فابریکی.
نصب پاور ویندوز

پاور ویندوز لندکروز

همانطور که اشاره کردیم پاور ویندوز سیستمی کاملا خودکار در خودروی لندکروز و دیگر خودروهاست که با در کنار هم قرار گرفتن مجموعه‌ای از قطعات الکترونیکی و الکترومکانیکی ساخته شده است. بنابراین اصلی‌ترین هدف خرید و نصب این محصول استفاده از فرآیند بالابری آن‌ می‌باشد. آپشنی ضروری برای شماست چرا که حفظ امنیت خودروی لندکروز را راحتتر می‌کند. با نصب این آپشن روی خودروی لندکروز دیگر نیاز نیست هنگام پیاده شدن از خودرو آن را چک کنید. این محصول با قابلیت نصب بر روی هر چهار شیشه خودرو بلافاصله بعد از پیاده شدن شما از خودرو شیشه‌ها را میبندد. پس از پیاده شدن ریموت دزدگیر را بزنید تا سیستم پاور ویندوز فعال شود.

نصب پاور ویندوز لندکروز

پاور ویندوز قطعه یا آپشنی است که باید امنیت و ضدسرقت شدن خودروی لندکروز را افزایش دهد بنابراین دقت داشته باشید که نصب غیراصولی و ناقص آن هیچ عملکرد مثبتی به خودرو اضافه نمی‌کند و از طرفی خودروی شما را در برابر سرقت ضعیف‌تر خواهد کرد. چراکه محصول به درستی عمل نکرده و سارق براحتی می‌تواند وارد خودرو شود. برای اینکه با نصب پاور ویندوز خودروی شما کاملا ضدسرقت شود بهتر است محصول را از نمایندگی و فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید و نصب آن را نیز توسط نصاب ماهر و بصورت تضمینی انجام دهید.

چرا پاور ویندوز را متخصص نصب کند؟

ممکن است در نظر بسیاری از افراد پاور ویندوز تنها یک قطعه یا آپشن شبیه به دزدگیر باشد. اما دقت کنید که دزدگیر تنها سیستم هشدار خودروی شما و در مقابل پاور ویندوز سیستم خودکاری که قرار است بصورت اتوماتیک در زمان خروج از خودرو و پس از قفل درب‌ها وظیفه بستن شیشه‌ها و حفظ امنیت خودرو را ایفا کند. این محصول به سیستم برقی خودرو متصل می‌شود، بنابراین نصب آن توسط افراد غیرمتخصص ممکن است خسارت به سیستم برق خودرو و امنیت آن را درپی داشته باشد

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.