مقالات

شارژر وایرلس خودرو چیست؟

شارژر وایرلس خودرو

شارژر وایرلس خودرو

اگر تا امروز وابسته به شارژر سیمی بودید و حتماً برای شارژ تلفن همراه خود نیاز به آن داشتید، بهتر است محصول در دسترس‌تری را انتخاب کنید. اگر در اتومبیل باشید شارژر سیمی دیگر نمی‌تواند به کمکتان بیاید، بنابراین بهتر است به فکر خرید یک شارژر وایرلس خودرو باشید. شارژرهای بی‌سیم چند سالی است که از زمان معرفی‌شان می‌گذرد و حالا به یکی از کاربردی‌ترین و بهترین لوازم جانبی خودروها تبدیل شده‌اند. اگر خودروی شما فاقد این آپشن است، می‌توانید از خدمات شهراب آپشن برای خرید و نصب این محصول کاربردی شارژر وایرلس خودرو بهرمند شوید.

چنانچه بیشتر وقتتان را در جاده سپری می‌کنید، خرید و نصب یک شارژر بی‌سیم خودرو می‌تواند برای شما در جاده مفیدتر باشد. بهترین نقطه قوت این محصول این است که تقریباً تمام برندهای گوشی هوشمند را پشتیبانی می‌کند. تفاوتی ندارد تلفن همراه شما آیفون باشد یا سامسونگ در هر صورت محصول شارژر وایرلس خودرو نیاز امروز خودروی شماست. بهتر است ببینیم شارژر وایرلس خودرو دقیقاً چیست و چکاری برای خودرو و راننده انجام می‌دهد.

خرید شارژر وایرلس خودرو

انواع شارژر وایرلس خودرو

بیشتر سازندگان خودرو که شارژرهای داخلی وایرلس ارائه می‌کنند، از سیستم‌های شارژر بی سیم QI استفاده می‌کنند. برخی از آن‌ها از جمله جنرال موتورز و مرسدس بنز از شارژ Powermat و NFC پشتیبانی می‌کنند تا محدوده سازگاری شارژ بی‌سیم خود را افزایش دهند. امروز شارژر وایرلس در مدل‌های مختلف برای خودروهای لوکس همچون لکسوس، کادیلاک، بی ام و، شورلت، آئودی، هوندا، جیپ، فورد، کرایسلر و بیوک تولید می‌کنند.

خرید شارژر وایرلس خودرو

در صورتی که خودروی شما از مدل‌های قدیمی است و آپشن شارژر وایرلس را ندارد، لازم نیست ناراحت عدم وجود این محصول جانبی در خودروی خود باشید. خوشبختانه بیشتر خودروسازی‌ها امروز این آپشن را به صورت جداگانه نیز تولید و روانه بازار می‌کنند. شما می‌توانید به فکر خرید و نصب یک شارژر وایرلس مجزا باشید و نصب آن را به یک مجموعه متخصص همچون شهراب آپشن بسپارید.

نصب شارژر وایرلس خودرو

زمانی که خودروی شما مجهز به این آپشن شود، دیگر نیازی به حمل شارژر تلفن همراه و پیدا کردن پریز برق در شرایط مختلف نخواهید داشت. بنابراین خودروهایی که این محصول جانبی را دارند، راحتی بیشتری برای راننده خود فراهم می‌کنند. استفاده از این محصول بسیار راحت است و فقط باید تلفن همراه هوشمند را روی آن قرار دهید تا شارژ شود . خوب است بدانید که با نصب و استفاده این شارژر دیگر تلفن همراه شما بیش از حد شارژ نمی‌شود. شارژر وایرلس هوشمند است و پس از تکمیل شارژ تلفن همراه جریان انرژی را بصورت خودکار قطع می‌کند. بنابراین این محصول هم عمر باتری را افزایش می‌دهد و هم انرژی کمتری مصرف می‌کند. شما می‌توانید خدمات خرید و نصب این محصول کاربردی را از مجموعه شهراب آپشن بخواهید

شارژر وایرلس ماشین

شارژر وایرلس خودرو چیست؟

طبق تعریفی که در ابتدا ارائه کردیم، شارژر وایرلس وظیفه انتقال انرژی برق از یک پریز برق به تلفن همراه شما را انجام می‌دهد، بدون اینکه نیاز به استفاده از کابل داشته باشد. فرآیند شارژ تلفن همراه با شارژر وایرلس خودرو استفاده از یک پد انتقال قدرت و یک گیرنده است که گاهی به شکل یک قاب متصل به یک ابزار موبایل یا تعبیه شده در خود گوشی است. این محصول 100% بدون کابل نیست، چراکه پد دارای کابلی است که از پریز به داخل آن می‌رود.

روش استفاده از شارژر وایرلس خودرو

برخی از خودروها دارای یک ایستگاه شارژ نصب شده توسط خود کمپانی هستند، به همین علت است که امروز شارژر وایرلس بعنوان یکی از لوازم جانبی فابریکی خودروهای لوکس و جدید بشمار می‌رود. اگر خودروی شما فاقد این محصول جانبی باشد، نصب و راه اندازی آن چندان سخت نیست. شما می‌توانید براحتی مطابق با مدل خودروی خود در بازار یا از طریق مجموعه‌های فروش و نصب تخصصی همچون شهراب آپشن این محصول را خریداری و در خودروی خود نصب نمایید.

مزیت‌های نصب و استفاده شارژر وایرلس خودرو

شارژر وایرلس همانند دیگر لوازم جانبی ضمن اینکه جذابیت خودروها را افزایش می‌دهد، اهداف مهم‌تری را دنبال می‌کند. اولین و مهم‌ترین تاثیر نصب این محصول این است که رانندگی برای راننده راحتتر می‌شود و همزمان می‌تواند بدون محدودیت در جاده رانندگی کند و نگران اتمام شارژ باتری تلفن همراه نباشد. بطور کلی استفاده از شارژر وایرلس برای راننده و تلفن همراه مزیت‌های زیر را به همراه خواهد داشت:

  • شارژر بی‌سیم قابل نصب بر روی بیشتر خودروهاست و اغلب خودروهای محصول شارژر بی سیم خاص خود را دارند.
  • هر کجا که شارژ محصولی ارتباطی شما تمام شود حتی اگر کابل شارژ نداشته باشید، می‌توانید دستگاه تلفن همراه را خیلی راحت و سریع شارژ کنید.
  • این محصول فشار کمتری به درگاه شارژ گوشی شما وارد می‌کند.
  • استفاده از این شارژر فوق‌العاده راحت است، چراکه تنها باید گوشی را روی پد شارژر بگذارید.
  • این محصول جانبی خودرو انتقال برق به تلفن همراه با ایمن‌تر می‌کند.
خرید شارژر وایرلس خودرو
فاصله مناسب برای شارژ تلفن همراه با شارژر وایرلس

یکی از اهداف خودروسازی‌ها و شرکت‌هایی که تولید شارژر وایرلس انجام می‌دهند، این است که فاصله شارژ بی ‌سیم را تا حد امکان بیشتر کنند. به این معنا که دیگر نیاز نباشد دقیقاً تلفن همراه روی پد شارژ قرار بگیرد. اما در حال حاضر شما می‌توانید با قرار دادن تلفن همراه روی پد شارژ براحتی تلفن همراه را شارژ کنید.

آیا شارژر وایرلس تاثیر مخرب بر باتری دارد؟

این سوال بسیاری از متقاضیان این محصول کاربردی و پرطرفدار است، که آیا استفاده از شارژر وایرلس به تلفن همراه آسیبی وارد می‌کند؟ همه باتری‌های قابل شارژ عمر مشخصی دارند و پس از دوره مشخصی شارژ شدن شروع به تحلیل رفتن و تخریب شدن می‌کنند. پاسخ این است که شارژر وایرلس تنها باتری تلفن همراه را پر می‌کند و تاثیری بر کارکرد و عمر آن ندارد. بنابراین این محصول یکی از لوازم جانبی تقریباً ضروری بخصوص برای افرادی که مرتباً در جاده هستند محسوب می‌شود.

استفاده از تلفن همراه هنگام شارژ با شارژر وایرلس

همانطور که می‌دانید، تمام تولید کنندگان تلفن همراه توصیه می‌کنند، حین شارژ وسیله ارتباطی از آن استفاده نکنید. شارژ با وایرلس به این معناست که تلفن همراه شما متصل به کابل نیست، بنابراین هنگام استفاده باید تلفن همراه را از شارژر دور کنید، که اینکار منجرب به قطع ارتباط شارژر و تلفن همراه می‌شود. بنابراین بهترین کار این است که تا زمان کامل شدن شارژ تلفن همراه از شارژر جدا نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.