مقالات

کیلس استارتر نیسان جوک

کیلس استارتر نیسان جوک

 

زندگی مدرن با وجود امکانات و تکنولوژی‌ مدرن راحتتر می‌شود. هرچقدر پیشرفت در محصولات و تکنولوژی بیشتر شود اهمیت حفظ ایمنی و ایجاد شرایطی برای حفاظت از ماشین و محصولاتی که استفاده می‌کنیم بیشتر می‌شود. همزمان با رشد و توسعه تکنولوژی خودروها آپشن‌های مدرن‌تر، باکیفیت تر و کاربردی‌تری نیز تولید و در بازار عرضه می‌شود.

کیلس جوک

امروز عمده‌ترین تلاش خودروسازان براین است که استفاده از آپشن‌ها و امکانات خودرو را برای راننده آسان کنند، بنابراین دیگر انسان‌ها با محدودیت‌های جسمی و یا تمرکز محروم از رانندگی نخواهند شد و بزودی شاید حتی بدون دخالت راننده نیز بتوان خودرو را حرکت داد و یا کنترل کرد. البته امروز چندان از رویای خودروسازان بزرگ فاصله نداریم چراکه آپشن‌های بروزی که هم‌اکنون تولید و نصب می‌شوند بر روی خودروهای مدرن تاحدود زیادی دغدغه کنترل سخت خودرو را از روی دوش راننده‌ها برداشته است.

کیلس استارت نیسان جوک یکی از محصولات و آپشن‌هایی است که خودروسازان آن را با هدف راحتی و افزایش ایمنی راننده و خودرو تولید و عرضه و یا بر روی تولیدات جدید خود از نیسان جوک نصب می‌کنند. امروز این آپشن بصورت پیش فرض برروی تمام خودروهای نیسان جوک نسب است اما شرایط خرید و نصب مجزای آن نیز وجود دارد.

 

برای اطلاع از شرایط خرید و نصب کیلس استارتر جوک با شماره 09126239890 تماس بگیرید.

استارت بدون کلید جوک نیسان

استارت بدون کلید یا کیلس استارت آپشن و قابلیتی برپایه هوش مصنوعی و امواج رادیویی است که امروز جایگزین تمام و کمال سوئیچ مکانیکی و دزدگیر می‌شود. استارت خودرو بدون استفاده از سوئیچ مکانیکی پیش از این غیرقابل باور بود اما با کیلس استارت تبدیل به واقعیت می‌شود. درضمن دزدگیر نمی‌تواند چنین کاربردی برای خودروی مدرن شما داشته باشد اما کیلس استارت هم از خودرو محافظت می‌کند و هم کنترل خودرو را از داخل و خارج آن بدست راننده می‌دهد. بدون لمس و یا با لمس.

کیلس استارت جوک از سری خودروهای زیبا و پرطرفدار نیسان، آپشن پرطرفدار امروز است که صاحبان خودروی نیسان جوک یکی از دلایل خرید این خودرو را نصب این قابلیت برروی خودروی نیسان جوک عنوان می‌کنند. به ظاهر کیلس استارتر یک پنل الکترونیکی و دزدگیر ساده است اما در واقع چند کار را همزمان برای راننده انجام می‌دهد. اگر علاقمندید بیشتر با این محصول آشنا شوید ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

در ادامه اطلاعاتی ضروری درباره خرید کیلس استارتر نیسان جوک، نصب کیلس استارتر نیسان جوک، قابلیت‌های کیلس استارتر نیسان جوک و مزایا و هزینه خرید و نصب این محصول در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

کیلس استارتر نیسان جوک

خرید کیلس استارتر جوک

با کیلس استارتر خودروی هوشمند خود را از دور کنترل کنید:

امروز اگر خودرویی هوشمند و قابل کنترل از راه دور را مشاهده کنید حتما علاقمند می‌شوید که این قابلیت را به خودروی مدرن خود نیز بیافزایید. بنابراین برای ارتقای سطح ایمنی، کارایی و کنترل شخصی بر روی خودرو به یک کیلس استارتر نیسان جوک نیاز دارید. آپشنی کیلس استارتر نیسان جوک این امکان را به راننده می‌دهد که بدون استفاده از سوئیچ مکانیکی خودروی نیسان جوک را روشن و یا خاموش کند.

روشن کردن خودرو با استفاده از کیلس استارتر خارج از خودرو نیز امکان پذیر است، حتی می‌توانید خودروی خود را در روزهای سرد پیش از ورود به خودرو گرم کنید، تنها با استفاده از یک کلید روی کیلس استارتر، پیش از ورود به خودرو از دفتر کارتان خودرو را روشن کنید و پس از گرم شدن می‌توانید بلافاصله حرکت نمایید و فرصتی جهت گرم کردن خودرو از دست ندهید.

 

برای اطلاع از شرایط خرید و نصب کیلس استارتر جوک با شماره 09126239890 تماس بگیرید.

 

اگر قصد خرید این محصول را دارید و فروشگاه معتبری را نمیشناسید می‌توانید به شهراب آپشن فروشگاه محصول و تجهیزات خودروهای مدرن اعتماد کنید. پیش از خرید و تا زمان نصب می‌توانید از خدمات مشاوره فروش شهراب آپشن بهرمند شوید و پس از نصب نیز مشمول خدمات پس از فروش می‌شوید.

خرید کیلس استارت نیسان جوک از فروشگاه شهراب آپشن

از آنجایی که کیلس استارتر دقیقا برای افزایش ایمنی خودروی شما تولید و نصب شده بنابراین مهم است که مرکز فروش این محصول معتبر باشد. چنانچه چیپ موجود در کیلس استارتر مورد هک قرار بگیرد امنیت خودروی شما کاهش یافته و احتمال سرقت و سواستفاده زیاد خواهد بود. بهترین کار این است که نصب محصولات جدید را به مراکز و فروشگاه‌های خدمات و تجهیزات خودروی معتبر همچون شهراب آپشن بسپارید.

استارت بدون کلید مکانیکی جوک نیسان

با استفاده از کیلس استارتر می‌توانید خودرو را روشن کنید بدون اینکه از کلید مکانیکی استفاده نمایید. کافیست هنگامی که داخل خودرو هستید کیلس استارتر نزدیک دکمه استارت باشد با فشردن کلید استارت خودرو روشن می‌شود.

ضد سرقت:

امکان سرقت خودرو حتی با وجود کیلس استارتر نیسان جوک نیز وجود دارد اما با یک تفاوت بزرگ. اگر خودروی شما سرقت شود پس از یک دقیقه خود به خود خاموش شده و از کار باز می‌ایستد، بنابراین سارق نمی‌تواند از شما خیلی دور شود، چون کیلس استارتر در جیب و یا کیف شما و همراهتان است.

قفل و باز کردن درب‌ها بدون دخالت دست:

چنانچه کیلس استارتر در جیب یا کیفتان باشد از فاصله یک متری درب خودرو بصورت خودکار باز خواهد شد. درصورتی که از خودرو فاصله بگیرید نیز نیاز به قفل کردن نیز با دور شدن شما ازخودرو درب خودرو قفل می‌شود.

 

آپشن‌های کیلس استارتر نیسان جوک

 

  • استارت بدون دخالت سوئیچ مکانیکی.
  • گرم کردن خودرو بدون حضور در خودرو.
  • عدم امکان سرقت خودرو.
  • سختی هک شدن کیلس استارتر چراکه از امواج رادیویی استفاده می‌کند.
  • قفل و باز کردن درب‌ها بدون دخالت دست.
  • ارسال پیامک و هشدار سرقت درصورتی که خودرو از راننده دور باشد و مورد سرقت قرار بگیرید.

 

برای اطلاع از شرایط خرید و نصب کیلس استارتر جوک با شماره 09126239890 تماس بگیرید.

Related Posts

۱۲ thoughts on “کیلس استارتر نیسان جوک

  1. احسان گفت:

    قیمت کیلس استارتر چنده؟

  2. احسان گفت:

    برای خرید کیلس استارت نیسان جوک باید چیکار کرد

    1. آپشن و لوازم جانبی خودرو شهراب آپشن گفت:

      لطفا با این شماره ۰۹۱۲۶۲۳۹۸۹۰ تماس بگیرید

  3. سمی گفت:

    عالی میشه با کیلس استارت

  4. سعید رادمنش گفت:

    چه عکسای خفنی میذارید

  5. حسام گفت:

    من از شهراب اپشن کیلس نیسان جوک خریدم کارشون درسته

  6. bahis گفت:

    کیلس استارت میخای فقط شهراب اپشن

  7. عسل گفت:

    عالی مرسی

  8. عباس گفت:

    کیلس استارتر رو شهراب آپشن برام نصب کرد راضی بودم

  9. بانیا گفت:

    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.