مقالات

پدل شیفتر سانتافه

پدل شیفتر سانتافه

اگر از آپشن‌های خودروی سانتافه‌ای که خریداری کردید چندان باخبر نیستید همراه ما باشید، در این قسمت قرار است با یکی از مفیدترین و جالب‌ترین آپشن‌های خودروی سانتافه یعنی پدل شیفتر آشنا شویم. سهولت در رانندگی و دردسر کمتر برای کنترل خودرو تقریبا خواسته‌ی مشترک تمام رانندگان است حتی اگر حرفه‌ای باشند باز هم این آپشن‌های جدید لذت رانندگی را دو چندان می‌کند.

پدل شیفتر یکی از آپشن‌های جدید و کاربردی خودروی سانتافه بشمار می‌رود که راننده با استفاده از آن می‌توانند همزمان از چند امکان در خودرو استفاده کند. اگر شما جزو گروه افرادی هستید که دوست دارند رانندگی راحتی را تجربه کنند این آپشن همان گزینه طلایی برای شما خواهد بود. با تجهیز خودروی سانتافه به پدل شیفتر سانتافه لذت و راحتی در رانندگی را به خود هدیه می‌دهید. برای نصب پدل شیفتر سانتافه می‌توانید با ۰۹۱۲۶۲۳۹۸۹۰ شهراب آپشن تماس بگیرید.

لازم است بگوییم که منظور از پدل شیفتر سانتافه همان دنده پشت فرمان سانتافه است. اگر شما تاکنون اطلاعات کاملی درمورد این آپشن جالب توجه و کاربردی سانتافه نداشتید در ادامه همراه باشید. باهم نحوه تهیه، نصب و استفاده از آن را یاد میگیریم:

معرفی پدل شیفتر سانتافه

صنعت خودروسازی در حال رشد و توسعه است و این توسعه مسلما بدون استفاده از امکانات و تجهیزات بروز ممکن نیست. دیگر مانند گذشته گیربکس‌های دستی جاذبه‌ای برای خودروسازان ندارند و درحال خروج از چرخه این صنعت هستند. این اتفاق همانطورکه گفتیم بی‌دلیل نیست با تولید و عرضه پدل شیفتر به بازار دیگری دلیلی برای استفاده از گیربکس‌های دستی وجود ندارد.

مصرف کننده و یا راننده دوست دارد با استفاده از و نصب یک پدل شیفتر بر روی خودروی خود دنده را به سرعت عوض کند و یا اینکه دنده را به حالت خلاص درآورد، پس چه گزینه‌ای بهتر از پدل شیفتر؟ درضمن این آپشن خودروی سانتافه باعث می‌شود که شما در خودرو کمی فضای بیشتر نیز داشته باشید، چراکه دنده از کنسول میانی حذف می‌شود و شما دیگر نیاز به استفاده از دنده دستی ندارید.

نصب دنده پشت فرمان سانتافه

برای اطلاع از شرایط نصب پدل شیفتر سانتافه و قیمت با شماره 09126239890 تماس بگیرید.

 

پدل شیفتر یا دنده پشت فرمان سانتافه

در واقع تفاوتی ندارد در بازار ما این محصول و آپشن را با نام دنده پشت فرمان بیشتر میشناسیم. اگر خودروی سانتافه را به این آپشن مجهز کنید، دنده در دسترس شماست و بدون اینکه لازم باشد دست را از روی فرمان بردارید می‌توانید دنده عوض کنید. یک انتخاب عالی و امکانی راحت برای افرادی که هنگام رانندگی برای حفظ تعادل فرمان نیاز دارند حتما با دو دست فرمان را کنترل کنند. شهراب آپشن مجموعه حرفه‌ای در زمینه نصب پدل شیفتر سانتافه است.

پدل شیفتر کجا نصب می‌شود؟

این قطعه پشت فرمان اتومبیل سانتافه نصب می‌شود، دراینصورت شما می‌توانید با استفاده از دو دکمه پدل شیفتر دنده را عوض کنید و دیگر نیازی به دنده دستی نداشته باشید. کلیدهای پدل شیفتر سانتافه هریک دستوری را صادر می‌کنند. با یک کلید دنده را کاهش می‌دهید و با کلید دیگر می‌توانید دنده را افزایش دهید.

برای خلاصی دنده سانتافه چکار کنیم؟

ممکن است تصور کنید که این آپشن خودروی سانتافه تنها برای افزایش و کاهش دنده کاربردیست اما از آن برای خلاص کردن دنده نیز استفاده کنید. حال اگر بخواهید دنده را خلاص کنید باز هم می‌توانید از این آپشن استفاده کنید. کافیست جهت خلاص کردن دنده همزمان دو کلید پدل شیفتر را نگهدارید.

پدل شیفتر سانتافه
پدل شیفتر در دسترس راننده است؟

بله کاملا. این قطعه پشت فرمان نصب می‌شود اما اصلا لازم نیست که نحوه نگهداشتن فرمان را تغییر دهید. کلید‌های پدل شیفتر دقیقا در حالت 10:10 قرار دارند. پس علاوه‌بر استفاده آسان، ایمنی خودرو و سلامت راننده نیز افزایش می‌یابد. در موارد اضطراری که شما در معرض تصادف قرار می‌گیرید با وجود پدل شیفتر و استفاده سریع و قابل دسترس آن می‌توانید در کثری از ثانیه جان خود و سرنشینان را از خطرات احتمالی در امان نگهدارید.

پدل شیفتر سانتافه چه مزایایی دارد؟

تعویض دنده در مسیرهای طولانی بسیار خسته کننده و گاهی هم آزار دهنده می‌شود. چه بسا برخی از اتومبیل‌های دنده خشکی دارند این بخصوص برای بانوان رانندگی را دشوار می‌کند. بنابراین در مسافت‌های طولانی مجبور می‌شویم با وجود دنده دستی کلی انرژی را دست بدهیم و سریع خسته شویم از رانندگی. جا نرفتن دنده، خطا در حرکت دادن دنده، خشک بودن و گیر کردن دنده از جمله دردسرهای گیربکس دستی و دنده دستی است.

اما اگر خودروی سانتافه دارید این مشکل حل شدنی است. کافیست یک پدل شیفتر سانتافه تهیه و پشت فرمان خودرو نصب نمایید. با نصب این قطعه روی فرمان هنگام رانندگی تمرکز و توجه شما به روبه رو بیشتر می‌شود، تمرکز خود را حین رانندگی از دست نمی‌دهید و مجبور به یادآوری حالت دنده دستی نیستید، کنترل خودرو کاملا در دستان شماست و حواستان بخاطر کاهش و افزایش دنده پرت نمی‌شود.

 

برای اطلاع از شرایط نصب پدل شیفتر سانتافه و قیمت با شماره 09126239890 تماس بگیرید.

 

 

چرا از پدل شیفتر استفاده کنیم؟

چند مزیت پدل شیفتر را مرور کنیم:

  • حذف کاستی‌ها و عیوب دنده دستی و اتوماتیک در پدل شیفتر.
  • قابلیت نصب بر روی فرمان.
  • دسترسی راحت به کنترل دنده.
  • افزایش و کاهش دنده در هر دور دنده.
  • افزایش تمرکز راننده.
  • عدم خستگی ناشی از رانندگی در مسافت زیاد.
  • خلاص کردن دنده بدون دردسر سختی و خشکی دنده دستی.
  • افزایش سرعت واکنش راننده.
  • کاهش هزینه‌های تعمیر گیربکس.
  • افزایش عمر گیربکس.
آیا پدل شیفتر در خودروی سانتافه با دنده اتوماتیک نیز قابل اجراست؟

بله شما این آپشن را هم در خودروی دنده دستی و هم خودروی سانتافه با دنده اتوماتیک می‌توانید نصب و اجرا کنید. بهبود در سرعت گیری این آپشن حتی مورد توجه صاحبان خودروهای دنده اتوماتیک نیز قرار گرفته و برای رانندگی حرفه‌ای یک گزینه عالیست.

هزینه حدودی پدل شیفتر سانتافه

باتوجه به مزایایی که این آپشن برای صاحبان خودروی سانتافه به همراه دارد می‌توان گفت هزینه کردن یکبار برای تهیه این قطعه بسیار بصرفه و منطقی است. کمترین مزیتی که این قطعه می‌تواند برای راننده خودروی سانتافه داشته باشد این است که درآینده هزینه کمتری جهت خرابی و تعویض گیربکس خودرو خواهد داشت.

دقت کنید قطعه فابریک برای خودروی خود تهیه کنید. به ضمانتنامه محصول توجه کنید و هرمحصول ارزانی را خوب تلقی نکنید. باخرید یک قطعه فابریک کیفیت و عمر خودرو را افزایش دهید و از طرفی ایمنی خود و سرنشینان را تضمین کنید.

One thought on “پدل شیفتر سانتافه

  1. عمادی گفت:

    خوب بود👍🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.